شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

بازگشت باقری به تمرین استقلال| تنور رقابت داغ شد

  • کد خبر: ۵۷۴۶۵
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
بازگشت باقری به تمرین استقلال| تنور رقابت داغ شد
فرشید باقری که این اواخر زمزمه حضورش در ترکیب پرسپولیس هم شنیده می‌شد به تمرینات استقلال بازگشت. این بازیکن قرار است از فردا با آبی‌ها استارت بزند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، فرشید باقری بعد از هفته‌ها غیبت در تمرین استقلال حاضر خواهد شد. این بازیکن که زمزمه جدایی‌اش از استقلال نیز شنیده می‌شود قرار است دوباره در تمرینات استقلال حاضر شود تا برای ورود به ترکیب اصلی تیمش تلاشی دوباره را آغاز کند. باقری جزو بازیکنان با ظرفیت استقلال محسوب می‌شود که اگر در مسیر درستی قرار بگیرد می‌تواند کمک قابل توجهی به این باشگاه کند. باقری ظرفیت‌های فنی بالایی دارد و در مقطعی نیز به شدت موردتوجه برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس هم بود اما این بازیکن در ماه‌های اخیر دچار افت محسوسی شده و نتوانسته آن بازی‌هایی که انتظار بود را انجام دهد.

با این حال بازگشت باقری به تمرینات استقلال می‌تواند تنور رقابت درپست هافبک دفاعی را داغ کند. اکنون فقط ریگی دراین پست برای استقلال ایفای نقش می‌کند و دیگر بازیکنان قابلیت‌های دفاعی ریگی و باقری را ندارند. به توجه به تعداد کم هافبک‌ دفاعی‌ها در ترکیب استقلال می‌شود انتظار داشت که باقری با رشد فنی و رسیدن به شرایط آرمانی در ترکیب استقلال قرار بگیرد وحتی به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود. شاید بازگشت باقری بتواند به کلی او را از دایره بازیکنانی که احتمال جدایی‌شان می‌رفت جدا کند.

چندی پیش حتی زمزمه دوباره حضور او درپرسپولیس نیز به گوش می‌رسید و ظاهرا از جبهه رقیب سنتی مذاکراتی هم با این بازیکن شده بود تا در نیم فصل دوم برای استقلال بازی کند. مدیران باشگاه استقلال اما نباید اجازه دهند فرشید به راحتی از چنگ استقلال بپرد و در ترکیب تیم رقیب بازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->