نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم
سرخط خبرها

بازگشت باقری به تمرین استقلال| تنور رقابت داغ شد

  • کد خبر: ۵۷۴۶۵
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
بازگشت باقری به تمرین استقلال| تنور رقابت داغ شد
فرشید باقری که این اواخر زمزمه حضورش در ترکیب پرسپولیس هم شنیده می‌شد به تمرینات استقلال بازگشت. این بازیکن قرار است از فردا با آبی‌ها استارت بزند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، فرشید باقری بعد از هفته‌ها غیبت در تمرین استقلال حاضر خواهد شد. این بازیکن که زمزمه جدایی‌اش از استقلال نیز شنیده می‌شود قرار است دوباره در تمرینات استقلال حاضر شود تا برای ورود به ترکیب اصلی تیمش تلاشی دوباره را آغاز کند. باقری جزو بازیکنان با ظرفیت استقلال محسوب می‌شود که اگر در مسیر درستی قرار بگیرد می‌تواند کمک قابل توجهی به این باشگاه کند. باقری ظرفیت‌های فنی بالایی دارد و در مقطعی نیز به شدت موردتوجه برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس هم بود اما این بازیکن در ماه‌های اخیر دچار افت محسوسی شده و نتوانسته آن بازی‌هایی که انتظار بود را انجام دهد.

با این حال بازگشت باقری به تمرینات استقلال می‌تواند تنور رقابت درپست هافبک دفاعی را داغ کند. اکنون فقط ریگی دراین پست برای استقلال ایفای نقش می‌کند و دیگر بازیکنان قابلیت‌های دفاعی ریگی و باقری را ندارند. به توجه به تعداد کم هافبک‌ دفاعی‌ها در ترکیب استقلال می‌شود انتظار داشت که باقری با رشد فنی و رسیدن به شرایط آرمانی در ترکیب استقلال قرار بگیرد وحتی به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود. شاید بازگشت باقری بتواند به کلی او را از دایره بازیکنانی که احتمال جدایی‌شان می‌رفت جدا کند.

چندی پیش حتی زمزمه دوباره حضور او درپرسپولیس نیز به گوش می‌رسید و ظاهرا از جبهه رقیب سنتی مذاکراتی هم با این بازیکن شده بود تا در نیم فصل دوم برای استقلال بازی کند. مدیران باشگاه استقلال اما نباید اجازه دهند فرشید به راحتی از چنگ استقلال بپرد و در ترکیب تیم رقیب بازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->